KUP KARNET

Nasza sala wyposażona jest w profesjonalny sprzęt do ćwiczeń m.in. maty, hantle winylowe, tubingi, body balle, moonballe, TRX, piłki bosu, body stepy, maty, taśmy, kostki, koce do zajęć jogi oraz wiele innych. Aby poprawić komfort treningu sala jest klimatyzowana oraz odpowiednio nagłośniona. Zamontowane lustra na ścianach pomogą skorygować Państwa postawę podczas wykonywanych ćwiczeń.

Indoor Cycling

to połączenie zajęć grupowych z treningiem kolarskim.Muzyka jest nieodzownym elementem zajęć, jazda w rytmie oraz indywidualny dobór obciążenia(w zależności od kondycji oraz siły) pomagają poznać swój organizm i mobilizować się do wysiłku.Odpowiednio przygotowany przez trenera profil trasy sprawia, że każdy trening jest inny.Jednego dnia możesz zdobywać szczyty górskie, innego regenerować się w terenie płaskim.Na pewno nie ma nudy! Jazda w grupie jest również dodatkową motywacją i zachęca do dawania z siebie jeszcze więcej niż w przypadku indywidualnego treningu.

Zumba

To ruch i przyjemność. Opiera się głównie na aerobiku, który został wzbogacony gorącymi latynoamerykańskimi rytmami. Cechuje ją świetna zabawa oraz proste kroki, które pozwolą każdemu uczestnikowi na czerpanie przyjemności z wykonywanych ćwiczeń. Nie trzeba znać się na tańcu, a latynoamerykańskie rytmy z pewnością nie pozwalają nikomu ustać w miejscu. Zumba przeznaczona jest dla każdego bez względu na wiek i płeć.Trenuj i baw się, czyli ZUMBA! ZUMBA! ZUMBA!

Fit Pump

to energiczne i wzmacniające całe ciało zajęcia z wykorzystaniem lekkich sztang z ciężarem dobieranym wedle własnych indywidualnych potrzeb i możliwości. Duży nacisk kładzie się tutaj na technikę i bezpieczeństwo wykonywanych ćwiczeń.Efektem jest wzmocnienie mięśni, wymodelowanie całej sylwetki a ponadto polepszenie swojej kondycji i wytrzymałości mięśniowej.Kończy je krótka sekwencja ćwiczeń wyciszających, relaksacyjnych.Zajęcia skierowane dla osób na każdym poziomie zaawansowania.

TRX

To trening z masą własnego ciała do którego wykorzystuje się zestaw specjalnych pasów. Ćwiczenia wykonywane są „w zawieszeniu” dzięki czemu równomiernie rozbudujesz i wzmocnisz mięśnie bez obciążenia kręgosłupa i stawów. TRX pozwala kształtować siłę, wytrzymałość, elastyczność, równowagę, mobilność i koordynację. Możliwość dostosowania intensywności i obciążenia do indywidualnych możliwości ćwiczącego (różna wysokość zawieszenia i kąt nachylenia ciała) sprawiają, że trening komandosa adresowany jest do szerokiego grona fit-entuzjastów.

Tabata

czyli proste zasady,rewelacyjne efekty. Trening podzielony jest na powtarzające się sekwencje – 20 sekund podczas których wykonujemy maksymalną ilość powtórzeń danego ćwiczenia w jak najszybszym tempie,a następie 10 sekund odpoczynku. Należy wykonać 8 takich serii. Najważniejszy jest tutaj dobór ćwiczeń,które angażują jak najwięcej mięśni naszego ciała. Tabata to skuteczny sposób na spalenie tkanki tłuszczowej i podkręcenie metabolizmu na maksa.

Pilates

to połączenie jogi, baletu oraz ćwiczeń izometrycznych wykonywanych w rytm spokojnej muzyki i własnego oddechu. Jej celem jest wzmocnienie i uelastycznienie mięśni, przede wszystkim brzucha, grzbietu, miednicy oraz pośladków. Ćwiczenia te koncentrują się szczególnie na mięśniach głębokich, przez co wpływają korzystnie na korektę wad postawy. Wolne, świadome, płynne wykonywanie ruchów w rytm spokojnej muzyki działa relaksująco i rozluźniająco.

CROSS Trening

pomoże Ci poprawić siłę, kondycję, wydolność i szybkość w bardzo krótkim czasie.Skierowany jest zarówno do amatorów sportów jak i prawdziwych fit-maniaków.System treningowy crossfit polega na wykonywaniu bardzo intensywnych ćwiczeń bez następujących po nich przerw. Efektem jest ogromne zmęczenie, ale także niesamowita satysfakcja, że pokonało się własne słabości. Ćwiczenia są różnorodne i wszechstronnie rozwijające. Treningi można przeprowadzać codziennie, a sesja nie powinna trwać dłużej niż 30-35 minut. Jednym z podstawowych założeń jest dokładność wykonywanych ćwiczeń w każdym powtórzeniu oraz brak przerw między seriami, a jeżeli już są to bardzo krótkie. Zapraszamy na WOD-y do Fit Your Life!

Joga

ćwiczenia wzmacniające i rozciągające połączone z technikami oddechowymi. Zajęcia dla wytrwałych i cierpliwych. Joga rozwija elastyczność, wytrzymałość mięśni oraz wewnętrzną równowagę. Już po krótkim okresie ćwiczeń zaczyna się odczuwać pozytywne zmiany zarówno w ciele jak i umyśle.

Fit ball

inaczej gimnastyka z piłkami. Duże gumowe piłki, których średnica dostosowana jest do wzrostu ćwiczącego, sprzyjają wzmocnieniu wielu grup mięśniowych, zwiększeniu stabilizacji ciała, poprawie koordynacji, równowagi oraz doskonaleniu czucia głębokiego.

BPU

system ćwiczeń ujędrniających, wyszczuplających i redukujących cellulit z brzucha, pośladków i ud. Trening podczas którego wzmocnisz i wyrzeźbisz dolne partie ciała. Jest to bezpieczna forma zajęć również dla osób z dolegliwościami ze strony stawów i kręgosłupa.
Piękny brzuch,uda i pośladki dla każdego!

Salsation

to rodzaj  treningu wielostawowego, podczas którego wykonywane są ćwiczenia angażujące mięśnie całego ciała. Trening bazuje na podstawowych wzorcach ruchowych,uczy prawidłowych postaw wykorzystywanych nie tylko podczas treningu, ale i w życiu codziennym.Rozwija takie cechy motoryczne jak siła,wytrzymałość, szybkość czy koordynacja.Ćwiczenia wykonuje się w umiarkowanym tempie, z wykorzystaniem wolnych ciężarów lub ciężaru własnego ciała

Zdrowy Kręgosłup

To program ćwiczeń dla każdego bez względu na wiek czy poziom aktywności fizycznej.Osobom, którym doskwierają bóle kręgosłupa, zajęcia te pomogą w zmniejszeniu nacisku na kręgi,ból zostanie zredukowany, a przykurczone grupy mięśniowe – rozciągnięte i rozluźnione.Ponadto odpowiednio dobrane ćwiczenia wzmocnią mięśnie pośladków, brzucha i pleców.Dla osób zdrowych,które prowadzą siedzący tryb życia, korzyścią będzie wzmocnienie szkieletu mięśniowego,poprawa sylwetki ciała oraz samopoczucia.

Zumba Kids

to zajęcia specjalnie dla dzieci, które są połączeniem różnych stylów tanecznych z fitnessem. Podczas zajęć dzieci uczą się kroków tanecznych i koordynacji ruchowej. Ćwiczenia kształtują i rozwijają kreatywność, dyscyplinę oraz pamięć przy jednoczesnej dawce dobrej zabawy. Ponieważ dzieci nie lubią monotonii układy choreograficzne przeplatane są licznymi grami i zabawami.

Wake Up

to zajęcia, które napełnią Cię pozytywną energią na cały dzień! Ćwiczenia wzmacniające przy użyciu ciężarków, gum, piłek czy stepów. Główny cel zajęć to spalenie jak największej ilości tkanki tłuszczowej. Pożegnaj niedoskonałości i złe samopoczucie. Obudź w sobie pozytywną energię!

Trening Funkcjonalny

to rodzaj  treningu wielostawowego, podczas którego wykonywane są ćwiczenia angażujące mięśnie całego ciała. Trening bazuje na podstawowych wzorcach ruchowych,uczy prawidłowych postaw wykorzystywanych nie tylko podczas treningu, ale i w życiu codziennym.Rozwija takie cechy motoryczne jak siła, wytrzymałość, szybkość czy koordynacja.Ćwiczenia wykonuje się w umiarkowanym tempie, z wykorzystaniem wolnych ciężarów lub ciężaru własnego ciała

Cellulit Attack

to zajęcia ukierunkowane na wzmocnienie i ujędrnienie dolnych partii ciała,prowadzone w umiarkowanym tempie. Zajęcia dla osób na każdym poziomie zaawansowania.Główny cel; rozbijanie tkanki tłuszczowej z okolicy bioder, pośladków i ud, ujędrnienie ciała.

Brazylijskie pośladki

Trening na bazie brazylijskiego tańca, który łączy w sobie wybuchowe Cardio odpowiedzialne za ekspresowe spalanie tłuszczu oraz metody pozwalające na piękne wyrzeźbienie mięśni pośladkowych. Idealny sposób na zgrabną pupę.

BOKWA

to połączenie elementów kick boxingu („bo”) z elementami afrykańskiego tańca wojennego, wywodzącego się z kultury Kwaito („kwa”). Każdy trening opiera się na kombinacji liter, figur, numerów oraz znaków amerykańskiego języka migowego. Bokwa to ćwiczenia bardzo żywiołowe, dynamiczne ,które przyspieszają spalanie tkanki tłuszczowej oraz modelują sylwetkę. Wpadaj na zajęcia!Tańcz, licz i walcz!

Fitness Instruktorzy

 

 


Beata Rymarz

Magister Fizjoterapii, ukończyła AWF we Wrocławiu na wydziale Fizjoterapii. Dyplomowana instruktorka rekreacji ruchowej ze specjalnością fitness, którą ukończyła również na Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu oraz licencjonowana instruktorka Zumby, Bokwy i Stepu. Od 14 lat jest związana z fitnessem, który jest dla niej pasją i źródłem energii życiowej. ”Zajęcia dają mi mega dawkę endorfin, wyzwalając we mnie wulkan pozytywnej energii, którą staram przelać na wszystkich uczestników zajęć”.


Sandra Baranek

Sandra jest absolwentką Politechniki Śląskiej. Tancerka, instruktorka Pilates oraz instruktorka fitness. Propagatorka zdrowego stylu życia, pozytywna, zawsze uśmiechnięta, dopingująca ćwiczących swoim dobrym słowem oraz radą. W Fit Your Life Sandra prowadzi zajęcia Pilatesu.


Patrycja Dudek

Absolwentka Śląskiego Uniwersytetu Medycznego- dietetyk. Sport i taniec towarzyszy jej od wielu lat. Swoją przygodę rozpoczęła od gimnastyki akrobatyczno-sportowej, następnie dołączyła do grupy cheerleaders, dzięki której poznała aktywną stronę życia. Połączenie życia sportowo-tanecznego zaprowadziło ją na zajęcia fitness, które bardzo szybko stały się jej pasją i stylem życia. Szkoliła się pod okiem jednych z najlepszych instruktorów na Śląsku. Ukończenie kursu instruktora fitness pozwoliły jej w pełni realizować swoje marzenia. Godziny spędzone z Patrycją to nie tylko setki spalonych kalorii, ale także mnóstwo uśmiechu i pozytywnej energii.

 

Skontaktuj się z nami

x

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz korzystania z narzędzi analitycznych, reklamowych i społecznościowych.