KUP KARNET

Nasza sala wyposażona jest w profesjonalny sprzęt do ćwiczeń m.in. maty, hantle winylowe, tubingi, body balle, moonballe, TRX, piłki bosu, body stepy, maty, taśmy, kostki, koce do zajęć jogi oraz wiele innych. Aby poprawić komfort treningu sala jest klimatyzowana oraz odpowiednio nagłośniona. Zamontowane lustra na ścianach pomogą skorygować Państwa postawę podczas wykonywanych ćwiczeń.

Bikini Fit

Zajęcia pomogą spalić zbędną tkankę tłuszczową, zredukować cellulit oraz wymodelują i wyrzeźbią sylwetkę. Główny nacisk położony jest na najbardziej problematyczne partie ciała:brzuch, uda i pośladki. Program skierowany przede wszystkim do zapracowanych kobiet, które do tej pory nie miały czasu przygotować się do lata i szybko chcą uzyskać wymarzone efekty.

Zumba

To ruch i przyjemność. Opiera się głównie na aerobiku, który został wzbogacony gorącymi latynoamerykańskimi rytmami. Cechuje ją świetna zabawa oraz proste kroki, które pozwolą każdemu uczestnikowi na czerpanie przyjemności z wykonywanych ćwiczeń. Nie trzeba znać się na tańcu, a latynoamerykańskie rytmy z pewnością nie pozwalają nikomu ustać w miejscu. Zumba przeznaczona jest dla każdego bez względu na wiek i płeć.Trenuj i baw się, czyli ZUMBA! ZUMBA! ZUMBA!

Shape

to kompleksowy zestaw ćwiczeń wzmacniających. W czasie lekcji wykorzystuje się takie przybory jak, m.in.: stepy, ciężarki czy gumy. Niezbyt szybkie tempo sprzyja koncentracji na technice, bezpieczeństwie i dokładności wykonywanych ćwiczeń. Shape pozwala ujędrnić i wyrzeźbić ciało. Wzmacnia mięśnie i modeluje sylwetkę. Zaliczany jest do ćwiczeń wytrzymałościowych.

TRX

To trening z masą własnego ciała do którego wykorzystuje się zestaw specjalnych pasów. Ćwiczenia wykonywane są „w zawieszeniu” dzięki czemu równomiernie rozbudujesz i wzmocnisz mięśnie bez obciążenia kręgosłupa i stawów. TRX pozwala kształtować siłę, wytrzymałość, elastyczność, równowagę, mobilność i koordynację. Możliwość dostosowania intensywności i obciążenia do indywidualnych możliwości ćwiczącego (różna wysokość zawieszenia i kąt nachylenia ciała) sprawiają, że trening komandosa adresowany jest do szerokiego grona fit-entuzjastów.

Tabata

czyli proste zasady,rewelacyjne efekty. Trening podzielony jest na powtarzające się sekwencje – 20 sekund podczas których wykonujemy maksymalną ilość powtórzeń danego ćwiczenia w jak najszybszym tempie,a następie 10 sekund odpoczynku. Należy wykonać 8 takich serii. Najważniejszy jest tutaj dobór ćwiczeń,które angażują jak najwięcej mięśni naszego ciała. Tabata to skuteczny sposób na spalenie tkanki tłuszczowej i podkręcenie metabolizmu na maksa.

Pilates

to połączenie jogi, baletu oraz ćwiczeń izometrycznych wykonywanych w rytm spokojnej muzyki i własnego oddechu. Jej celem jest wzmocnienie i uelastycznienie mięśni, przede wszystkim brzucha, grzbietu, miednicy oraz pośladków. Ćwiczenia te koncentrują się szczególnie na mięśniach głębokich, przez co wpływają korzystnie na korektę wad postawy. Wolne, świadome, płynne wykonywanie ruchów w rytm spokojnej muzyki działa relaksująco i rozluźniająco.

CROSS Trening

pomoże Ci poprawić siłę, kondycję, wydolność i szybkość w bardzo krótkim czasie.Skierowany jest zarówno do amatorów sportów jak i prawdziwych fit-maniaków.System treningowy crossfit polega na wykonywaniu bardzo intensywnych ćwiczeń bez następujących po nich przerw. Efektem jest ogromne zmęczenie, ale także niesamowita satysfakcja, że pokonało się własne słabości. Ćwiczenia są różnorodne i wszechstronnie rozwijające. Treningi można przeprowadzać codziennie, a sesja nie powinna trwać dłużej niż 30-35 minut. Jednym z podstawowych założeń jest dokładność wykonywanych ćwiczeń w każdym powtórzeniu oraz brak przerw między seriami, a jeżeli już są to bardzo krótkie. Zapraszamy na WOD-y do Fit Your Life!

Joga

ćwiczenia wzmacniające i rozciągające połączone z technikami oddechowymi. Zajęcia dla wytrwałych i cierpliwych. Joga rozwija elastyczność, wytrzymałość mięśni oraz wewnętrzną równowagę. Już po krótkim okresie ćwiczeń zaczyna się odczuwać pozytywne zmiany zarówno w ciele jak i umyśle.

Fit ball

inaczej gimnastyka z piłkami. Duże gumowe piłki, których średnica dostosowana jest do wzrostu ćwiczącego, sprzyjają wzmocnieniu wielu grup mięśniowych, zwiększeniu stabilizacji ciała, poprawie koordynacji, równowagi oraz doskonaleniu czucia głębokiego.

BPU

system ćwiczeń ujędrniających, wyszczuplających i redukujących cellulit z brzucha, pośladków i ud. Trening podczas którego wzmocnisz i wyrzeźbisz dolne partie ciała. Jest to bezpieczna forma zajęć również dla osób z dolegliwościami ze strony stawów i kręgosłupa.
Piękny brzuch,uda i pośladki dla każdego!

Płaski brzuch

jest to trening wzmacniający dzięki któremu Twój brzuch stanie się idealnie płaski . Zajęcia ukierunkowane na redukcję tkanki tłuszczowej, wymodelowanie talii oraz wzmocnienie mięśni brzucha. W części wstępnej – trening Cardio, który ma na celu podniesienie tętna, poprawę kondycji i spalanie nadmiaru tkanki tłuszczowej. Marzysz o sześciopaku? Dla nas to nie problem!

Zumba Gold

to zajęcia przeznaczone dla osób zaczynających przygodę z Zumbą, dla kobiet w ciąży oraz Pań, które chciałyby wrócić do formy po porodzie. To również doskonała propozycja dla osób po urazach, zabiegach chirurgicznych, chorujących na cukrzycę, nadciśnienie, choroby stawów oraz dla osób w wieku 50+.

DANCE Kids

to zajęcia specjalnie dla dzieci, które są połączeniem różnych stylów tanecznych z fitnessem. Podczas zajęć dzieci uczą się kroków tanecznych i koordynacji ruchowej. Ćwiczenia kształtują i rozwijają kreatywność, dyscyplinę oraz pamięć przy jednoczesnej dawce dobrej zabawy. Ponieważ dzieci nie lubią monotonii układy choreograficzne przeplatane są licznymi grami i zabawami.

Wake Up

to zajęcia, które napełnią Cię pozytywną energią na cały dzień! Ćwiczenia wzmacniające przy użyciu ciężarków, gum, piłek czy stepów. Główny cel zajęć to spalenie jak największej ilości tkanki tłuszczowej. Pożegnaj niedoskonałości i złe samopoczucie. Obudź w sobie pozytywną energię!

Trening Interwałowy

jest to bardzo intensywny trening, jeden z najskuteczniejszych narzędzi pozwalających na pozbycie się zbędnych kilogramów – służy szybkiej redukcji tkanki tłuszczowej oraz znakomicie poprawia wydolność fizyczną. Interwał jest formą Cardio o zmiennej intensywności, w którym trening o bardzo wysokim natężeniu przeplatany jest aktywnym odpoczynkiem

Piloxing

to połączenie tańca, kickboxingu i pilatesu. Twórczyni tej formy fitnessu – Szwedka Viveca Jensen – określa go jako sposób na piękne, smukłe ciało oraz terapię mającą na celu odzyskanie równowagi duchowej. Zajęcia piloxing opierają się na zasadach treningu interwałowego.Ćwiczenia wykonujemy na boso w rytm energetycznej muzyki. Piloxing łączy w sobie seksowne ruchy taneczne, trening cardio oraz sztuki walki. Coś w sam raz dla silnych,pewnych siebie kobiet.

Brazylijskie pośladki

Trening na bazie brazylijskiego tańca, który łączy w sobie wybuchowe Cardio odpowiedzialne za ekspresowe spalanie tłuszczu oraz metody pozwalające na piękne wyrzeźbienie mięśni pośladkowych. Idealny sposób na zgrabną pupę.

BOKWA

to połączenie elementów kick boxingu („bo”) z elementami afrykańskiego tańca wojennego, wywodzącego się z kultury Kwaito („kwa”). Każdy trening opiera się na kombinacji liter, figur, numerów oraz znaków amerykańskiego języka migowego. Bokwa to ćwiczenia bardzo żywiołowe, dynamiczne ,które przyspieszają spalanie tkanki tłuszczowej oraz modelują sylwetkę. Wpadaj na zajęcia!Tańcz, licz i walcz!

Fitness Instruktorzy


Agata Światły

Magister wychowania fizycznego (Akademia Wychowania Fizycznego w Katowicach), instruktor fitness i aquaaerobiku, siatkówki oraz gimnastyki korekcyjno – kompensacyjnej. Pomysłodawczyni i organizatorka Nocnych Maratonów Aerobiku w Ekonomiku. Uśmiechnięta pasjonatka wciąż szukająca rozwoju osobistego i zawodowego.


Marta Grygiel

Studentka medycyny i absolwentka fizjoterapii w jednej osobie. Nie potrafi usiedzieć na miejscu bez podejmowania nowych wyzwań. Od dziecka związana ze sportem, który do tej pory sprawia jej dużo radości i jest integralną częścią jej życia. Prowadzenie zajęć fitness pozwala Marcie przenieść się do innej rzeczywistości. „Przyjdź do mnie na zajęcia, a postaram się także Ciebie tam wprowadzić i sprawić, by spodobało Ci się równie mocno jak mnie”.


Beata Rymarz

Magister Fizjoterapii, ukończyła AWF we Wrocławiu na wydziale Fizjoterapii. Dyplomowana instruktorka rekreacji ruchowej ze specjalnością fitness, którą ukończyła również na Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu oraz licencjonowana instruktorka Zumby, Bokwy i Stepu. Od 14 lat jest związana z fitnessem, który jest dla niej pasją i źródłem energii życiowej. ”Zajęcia dają mi mega dawkę endorfin, wyzwalając we mnie wulkan pozytywnej energii, którą staram przelać na wszystkich uczestników zajęć”.


Sandra Więckowska

Sandra jest absolwentką Politechniki Śląskiej. Tancerka, instruktorka Pilates oraz instruktorka fitness. Propagatorka zdrowego stylu życia, pozytywna, zawsze uśmiechnięta, dopingująca ćwiczących swoim dobrym słowem oraz radą. W Fit Your Life Sandra prowadzi zajęcia Pilatesu.


Patrycja Dudek

Absolwentka Śląskiego Uniwersytetu Medycznego- dietetyk. Sport i taniec towarzyszy jej od wielu lat. Swoją przygodę rozpoczęła od gimnastyki akrobatyczno-sportowej, następnie dołączyła do grupy cheerleaders, dzięki której poznała aktywną stronę życia. Połączenie życia sportowo-tanecznego zaprowadziło ją na zajęcia fitness, które bardzo szybko stały się jej pasją i stylem życia. Szkoliła się pod okiem jednych z najlepszych instruktorów na Śląsku. Ukończenie kursu instruktora fitness pozwoliły jej w pełni realizować swoje marzenia. Godziny spędzone z Patrycją to nie tylko setki spalonych kalorii, ale także mnóstwo uśmiechu i pozytywnej energii.


Anna Przedpełska

Uprawnienia instruktora rekreacji ruchowej oraz trenera personalnego zdobywała pod okiem najlepszych wykładowców w Wyższej Szkole „Edukacja w Sporcie” we Wrocławiu oraz w Wyższej Szkole Trenerów Sportu w Warszawie. Mocną stroną Ani są zajęcia wzmacniające. Na jej zajęciach podstawą są: dobra zabawa, miła atmosfera i dobrze wykonywane ćwiczenia.


Karina Jany

Instruktor rekreacji ruchowej -specjalność fitness, trener aqua fitness,instruktor pilatesu. Zawsze uśmiechnięta,pozytywnie nastawiona do życia i treningów. Kocha fitness, pracę z ludźmi, sport, jazdę na rowerze w każdą pogodę,sporty ekstremalne oraz zdrowy tryb życia.


Kasia Baron

Joga to moja pasja i sposób na życie, a dzielenie się tą pasją daje mi nie tylko ogromną frajdę, ale też przeświadczenie, że robię coś, dzięki czemu inni mogą zmienić w swoim życiu coś na lepsze. Ta perspektywa sprawia, że mam ogromną motywację i poczucie sensu. Z wykształcenia jestem germanistką oraz absolwentką Uniwersytetu Viadrina we Frankfurcie nad Odrą na kierunku Master of European Studies o specjalizacji kulturoznawstwo.


Anna Grychnik

Fitness to nie mój zawód, ale pasja. Jestem certyfikowanym Instruktorem Zajęć Grupowych w międzynarodowej szkole IFAA, Instruktorem Pilatesu oraz Zumba Instruktorem. Prowadzę zajęcia ze stepu, wzmacniania, treningu funkcjonalnego, pilatesu oraz Zumby. Ze sportem jestem związana od dziecka. Snowboard, jazda na rolkach, jazda konna, pływanie oraz wyprawy górskie to tylko niektóre z lubianych przeze mnie zajęć. Pragnę rozwijać swoje umiejętności poprzez pracę z ludźmi oraz uczestniczenie w konwencjach i szkoleniach.

krystyna_easy-resize-com
Krystyna Czerw

Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego ze specjalnością zdrowotny trening funkcjonalny. Instruktor Fitness, boot camp, aqua aerobik, siatkówki i pływania. Chcesz zadbać o swoje zdrowie i dobre samopoczucie – zapraszam na zajęcia, gwarantuje podniesienie poziomu endorfin!

Skontaktuj się z nami